loading...
گروه فرزانگان 2
آخرین ارسال های انجمن
رها بازدید : 91 دوشنبه 13 خرداد 1392 نظرات (4)
بنده رها هستم . معرف حضورتون هسم . :دی به قول رضایی (کاندیدای ریاست جمهوری نه معلم تاریخمون) :)) نیازی به معرفی نیس همه منو میشناسن ! =)) و در آغاز از نگار عزیز تشکر می کنم . ( پاچه خواری) و از عمم و بچه های توی خونه . :دی سعی می کنم عضو فعال بباشم :دی 15 سالمه از تهران . خاله شادونه خیلی دوست دارم . :دی
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط sepinoud در تاریخ 1392/03/20 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

salam raha be elahe salam beresoonشکلک
پاسخ : توآدرس اينجا رو از كجا گير آوردى؟؟؟؟؟؟؟؟ :o

این نظر توسط رها در تاریخ 1392/03/16 و 20:31 دقیقه ارسال شده است

ای حونه دلم درساااا کجاییی تو؟ بیا عضو شوتو انجمن شکلکشکلکشکلکشکلک دلم برات تنگ شدهً!!!
پاسخ : چي چيو بياد عضو شى رها؟؟
اينجا واسه فرزانگان دوئه

این نظر توسط dorsa f در تاریخ 1392/03/16 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

سلام !!!
درسا م !!!
( اگ فراموش نکرده باشید ! )
خوبید ؟؟؟؟

شکلک
پاسخ : چراا فراموشت كنيم؟؟
همگي خوبِ خوب هستيم

این نظر توسط نگار برادران در تاریخ 1392/03/13 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

عضويتتو تبريك ميگم عزززززييييييززززززمممممم
انشالله هميشه موفق باشى
با حضورت اين سايت رونق ميگيره من مطمئنم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
اينجا وبسايت دانش آموزان فرزانگان ٢ چه راهنمايى و چه دبيرستانى هستش.با عضو شدن در اين سايت(فرزانگان دويى هاى تهران عضو شوند)در ارتقا اين وبسايت به ما كمك كنيد. با تشكر(گروهى از دانش آموزان فرزانگان ٢)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چه درسى را بيشتر دوست داريد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 21
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 22
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 571
  • بازدید کلی : 18,479